Srikaci pistole, technologie strikani atd. (castecne OT)

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Srpen 1 09:30:54 CEST 2005

Nebude, na obcas pouzivam fixirku s trubickama o vnitrnim prumeru
cca ,0,9 mm a nekdy tento snizuji pomoci injekcni jehly 0,8 0,7.
nastrik je pomoci tohoto zarizeni subjektivne 10 krat lepsi
nez jakykoli sprej.