OT lze pres internet zridit v USA ucet (placeni na ebay) ?

Pavel Dolanský dolnsky.pav@seznam.cz
Pondělí Srpen 1 08:30:28 CEST 2005

Precetl jsem si podminky pro pouzit Pay Pal z CR a pokud jsem to spravne pochopil tak takto lze zaplatit max 100 Euro, coz je pro me dost nepouzitelna castka. Z hlediska poplatku a dalsich nakladu se mi jevi jako idealni zridit si ucet primo v USA, tj. rad bych nasel banku, ktera mi umozni zridit si ucet pres internet tj. bez toho abych se fyzicky dostavil na pobocku. Nevite o nejake ?

Melo by to jit, minimalne v Dansku lze ucet zalozit faxem nebo dokonce telefonem.

Dekuji a verim, ze timto OT nenastvu Admina :-]