OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Sobota Duben 30 23:44:24 CEST 2005

Nevim z jakeho duvodu me osocujete. Vyjadril jsem svuj osobni nazor na
vec.To jakym zpusobem posuzuji lidi se kterymi komunikuji jiste nechate
na mem vlastnim zvazeni (nebo se mylim??). Samozrejme jazyk neni berna
mince, nicmene myslim ze schopnost 'ovladnout jazyk' pomerne dobre
reflektuje vlastnosti jedince.  V okamziku kdy se nekdo nenauci ani
cesky (= porad mluvim o standardnim jedinci, tedy o cloveku ktery _je_
schopen se naucit), jak pak asi komunikuje se zakaznikem? A kdyz se neni
schopen naucit materstinu, jak se nauci cizi jazyk? Mate za to ze ucit
se cizi jazyky je zbytecne? Aaaa uz to mam, Vy si pravdepodobne myslite
ze pisemna komunikace _neni_ projevem cloveka a tudiz by se na ni nemel
brat zretel. Nebo se mylim?
Samozrejme spoustu chyb lze mlcky tolerovat, nicmene predpokladam ze
vyjmenovana slova se nauci i mental.

Tolik k mym skromnych akademickym znalostem.
db