OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

MK info@mcu.cz
Sobota Duben 30 19:44:30 CEST 2005

> Souhlasim s Jakubem. Je zajimave, ze nejvice proti y/i a spol broji ti,
> kteri
> je neumi. Neznalost jazyka (alespon z meho pohledu) jedince pomerne dost
> degraduje a na prvni pohled o nem rekne do jake kategorie vzdelani se radi
> (Samozrejme plati pro vsechny 'standardni' jedine).
> Byt vlastnikem firmy, rozhodne bych si rozmyslel vzit jako zamestnance
> nekoho,
> kdo neumi napsat spravne technickou dokumentaci

Nebrojim za zjednoduseni jazyka a zaroven patrim do kategorie lidi,
majicich s jazykem ceskym neustale problemy. Parkrat jsem
se jiz chtel v tomto threadu odreagovat, ale vyprovokovala
me az tahle do nebe volajici STUPIDITA.

Covece CO jste, ze si dovolite vypustit do eteru takovouhle volovinu.
CO Vas kvalifikuje posuzovat ostatni na zaklade i/y, s/z ci jinych
volovinek. Mate v ruce nejake podklady pro tuhle kravinu, nebo
si jen cucate z akademickeho malicku ???

Fakt by me zajimalo, kam jste mne zaradil na zaklade meho pouzivani
aplikovane cestiny?

S pozdravem
MK