OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Sobota Duben 30 19:08:58 CEST 2005

Souhlasim s Jakubem. Je zajimave, ze nejvice proti y/i a spol broji ti, kteri
je neumi. Neznalost jazyka (alespon z meho pohledu) jedince pomerne dost
degraduje a na prvni pohled o nem rekne do jake kategorie vzdelani se radi
(Samozrejme plati pro vsechny 'standardni' jedine).
Byt vlastnikem firmy, rozhodne bych si rozmyslel vzit jako zamestnance nekoho,
kdo neumi napsat spravne technickou dokumentaci
d.