Piatok: Prva ceskoslovenska jadrova elektraren - trocha propagandy

pyjan pyjan@tiscali.cz
Sobota Duben 30 12:37:40 CEST 2005

Tomáš Koželuh napsal(a):

>S tím souhlasím, Jihočeské krávy ani netuší, co žvaní, hlavně, že dostanou
>tučně zaplaceno kdo ví odkud. Rozhodně nejsu proti JE, naopak bych hned
>nechal zbořit UE a místo nich postavil dostatečný počet JE. Ovšem se
>zlehčováním havárií v JE zásadně nesouhlasím.

Taky nesouhlasím se zlehčováním všech havarií, co se kde stanou.
Například výbuch v Sovestu v severním Italsku, stejně tak s havarií v
Pelyňku. Pelyněk byl průser jako hrom a nejhorší na tom je to, že to
zavinila lidská blbost.  nejděsivější je ale to, že někdo úmyslně a
vědomě vyvolává zamoření. Naši spojenci na věčné časy a nikdy jinak
použili již tisíce tun "ochuzené" uranové munice v Jugoslavii, Iraku a
dalších místech planety. Lze to považovat za ekologickou likvidaci
jaderného odpadu?

Osobně jsem pro uzavření všech TE na pevná, kapalná a plynná paliva a
jejich náhradou jadernými. Reaktory s rychlými neutrony spotřebovávají
"odpak" klasických množivých reaktorů na energii. Toto je ale nad
chápání ekofašistů.