Piatok: Prva ceskoslovenska jadrova elektraren - trocha propagandy

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Duben 29 18:29:10 CEST 2005

o jaké budově hovoříte? pokud je mi známo, pronikla radiace do
hermetického primárního okruhu. ven se nedostalo vůbec nic. tehdy se
pokoušeli propálená místa zavařit a svářeči dostali maximální dávku na
celý život asi za 20ti minutovou expozici. Za dobu exposice fasovali
svářeči na tehdejší dobu balík peněz, pokud se nemýlím bylo to 60kKčs.
Takže žádné tyče se neroztavily, jen došlo k lokálnímu propálení.

Jenže taková banální závada neumožňuje nafukovat událost a dělat z ní
*mostrpřípad* a to se nehodí do krámu všelijakým *ekofašistům* a
*greenteroristům*.
Na tepelných elektrárnách bývají mnohem větší průsery, ale uhlí hořet v
kamnech viděl každej a tak si myslí, že to nic není.