Chce nekdo PMD 85-2 ?

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Duben 29 15:34:24 CEST 2005

Jo byl jsem to ja.. na tom odberu jsme se uz nejak  nedomluvili....
zajem stale trva, sice jsem jiz PMD-cko sehnal ale je v nem studenak
obcas jde/ nejde.
Problem je, ze to mam z Klatov trochu z ruky , ale poslu tam kolegu, co
tam dojizdi za praci.
Prosim napis  kde je mozny odber a kdy.
Dik Honza
PS: jaka tekutina by asi mela byt dorucena pri odberu toho historickeho
kousku?