Rychlost USB

Havran Jiri havraj1.edu@mail.cez.cz
Pátek Duben 29 09:50:16 CEST 2005

No, na pomalejsim je XP a na rychlejsim W2k.
Ovladace jsem zkusil nejedny. V TC myslis nastaveni kopirovani a mazani??
Tam jsem delal pokusy vseruzne, ale rozdily nevelke az zadne.

Raven

_______________________________________________________-
HJ> Panove, takova malichernost. Mam doma v PC strcenej USB 2.0 radic 4+1
HJ> Kouwell s chipem NEC.
HJ> Daval jsem ho tam protoze mam MB MSI K7 Turbo2 a ten ma integrovany 4
USB
HJ> porty pouze 1.1
HJ> Presto me rychlost 2.0 radice prilis neuspokojuje. Kuprikladu flesdisk:
HJ> rychlost cteni v TC je cca 7500kbytes/s a zapis jen cca 700.
HJ> Kdyz dam fles disk do jineho stroje (novejsi, s pentiem 4) tak je
rychlost
HJ> cteni zhruba stejna, ale rychlost zapisu se zvedne cca 5x.
HJ> Testoval jsem na 1 dlouhem souboru (cca 50MB).
HJ> Nevite v cem je problem?

 - v ovladacich
 - je na obou pocitacich stejny OS?
 - v nastaveni SW pod kterym zkousite kopirovat (napr. TotalCommander
 se musi spravne nastavit, jinak je na flashdiscich hodne pomaly)

Tomas