Skolni priklad

Jaroslav Rychtařík kandatek@seznam.cz
Čtvrtek Duben 28 12:03:46 CEST 2005

To vsechno vim moc dobre jenomze kdyz neznam pracovni pod tak jsem v
haji.

no hlavnou sucastou navrhu je ten vypocet, takze nerozumiem dost dobre
otazke :-)
Postup vypoctu je ale vzdy rovnaky. Tranzistor sa nahradi vhodne
zvolenym nahradnym obvodom - pre DC staci nahradit prechod B-E a C-E
zdrojom napatia s hodnotami zodpovedajucimi zvolenemu pravonemu bodu,
dalej viete ze Ic=beta*Ib a potom uz len prvy a druhy kirchhofov zakon.
Nic zlozite...
balu