pomozte prosim - obnova dat ze zformatovaneho HDD

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Duben 27 22:47:28 CEST 2005

V tuto chvíli už je to docela problém. Bude to třeba prohnat nějakým
recovery softwarem (Acronis tuším něco má). K tomu bude ještě navíc třeba
druhej disk, kam se zachráněný data budou přesouvat. Pokud tam byly opravdu
cenný data, tak www.lamaexpert.cz. Každopádně žádnej software mu to už nedá
do původního stavu a čím víc byl ten disk fragmentovanej, tím horší to
bude...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death