odběr AP

Ales Filip afilip@atlas.cz
Středa Duben 27 18:43:32 CEST 2005

Hello All,

  Možná  to  bude  někoho  zajímat. Kvůli PoE, které chci vyrobit jsem
  měřil  odběr  AP.  Změřil  jsem  OvisLink WL-1120AP. Na štítku píšou
  napájení  9V,700mA.  Trafo dává naprázdno 14,4V, při zatížení 11,7V.
  Odběr   AP  při  vysílání/přijímání  max. 230mA  (měřeno  digitálním
  multimetrem). Jestli  jsou  tam nějaké špičky nezměřím, nechce se mi
  tahat ze sklepa osciloskop. Ale pokud to průměrně ukazuje 210mA, tak
  bych  počítal  s  tímto  proudem. Maximální odběr 370mA jsem naměřil
  když změním něco v konfiguraci a uložím to.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic