[OT]: Hledam sroubovacky

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Duben 27 13:08:53 CEST 2005

>1) pri cene pH metru asi nebude tech 6 nebo vice penez rozhodujicich,
>nebo ano? Dal bych prednost spokojenosti zakaznika.

Neni, dal bych klidne 30 za sroubovaky z Narexu Bystrice (maji v kazdem
globalizatoru po 50-60), ale drzadla jsou pomerne velky do ruky, proste se
na ty maly trimry moc nehodi.

Ty vyfoceny jsou idealni, maji velikosti britu i drzdadla akorat,
nepotrebuji dalsi obrabeni a kvalita zpracovani je take primerena.

Proste jsem si rikal, ze nekdo treba v Plane nad Luznici kolem nich chodi
kazdy den v mistnim zelezarstvi. Muj drivejsi zdroj vyschnul a zrejme se
nepodari obnovit.

J. Hanzal