Repro Genius - IC2

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Duben 27 11:41:39 CEST 2005

Jiři Drozd napsal(a):

> Zdravim konferu, znamenu odesel kratce po zaruce v repracich Genius
> (viz http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=22684 ) koncak
> ktery budi subwoofer. Bohuzel odesel tak nestastne, ze nejde precist
> jeho oznaceni (v IO je dira a de precis jenom TDA7). Nebyl by tu
> nekdo, kdo ma tyhle repraky, ochotny je otevrit a podivat se co je to
> za IO? Na plosnaku ma oznaceni IC2 a kousek od nej je konektor na
> ktery je pripojeny subwoofer.

Pokud takto neuspejete, podivejte se na
http://www.st.com/stonline/bin/pnsearch.exe?search=tda7*&top=%7C%3C&firsthit=1&type=query
a dalsi stranky, projdete si vsechny obvody, co pripadaji v uvahu podle
pouzdra (treba je tam jeste nekde jinde parametricke hledani, coz by vec
zjednodusilo) a podle zapojeni obvodu + treba napajeciho napeti a
ocekavaneho vykonu ho zkuste identifikovat. Pokud i tak dostanete vic
vysledku, obvody budou nejspis zamenne.

--
Jirka