OT: Re: wireless locodecoder

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Duben 26 22:45:00 CEST 2005

> Velká omluva a poděkování pánovi co mi nabízel svoje vláčky. Byla by to příliš veliká oběť.

  No obet, stejne se mi tu vali v krabici, a pokud nekoho potesi :) To
vite, pokojik 2x3 metry toho moc neunese, hodne mista zabere postel a
skrin plna "mrtvol" jak uz tu nekdo poznamenal :) takze kazdy volny
misto se ceni ...

  Jen jsem zavzpominal jak pred nekolika lety jsem chtel delat totez
jako vy, akuratze jsem to vzdal z prostorovych duvodu (v tehdejsim
byte jeste misto bylo na kolejiste 1.5x4 metry...)

  To sme tenkrat taky vymenovali masinky a vagonky s kamarady, ja mel
spesl vagonek, ktery mi vsichni zavideli, vypadal jako sud od piva na
kolejich ... Akurat sem nemel masinky (ty byly drazsi tenkrat), a
sprtat vagonky pred sebou, to nebylo ono :) Nakonec jsem ten vagonek
vymenil za dve masinky, a od te doby sem to nevytahl z krabice ...

  Ten vagonek mi ted pripomel, ze jsem dostal chut na jeho obsah :)

  Pokud to melo byt na jeste nekoho jineho tak sorry :) Obeti se musi
pokladat pokud jde o vyzkum...

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.