teflonova tyc

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Duben 26 12:12:28 CEST 2005

Uzasna vec. Hned jsem to musel vyzkouset. Nejdriv to nechtelo horet,
ale nakonec se mi to povedlo podpalit slozi z delbuchu. Propalilo to
zelezny plech a zapeklo se do hliny (prozirave jsem to delal na
zahrade misto v obyvaku :-)).

Nebylo by jeste lepsi nahradit horcik praskovym wolframem, jako maji
vojaci na propalovani panciru?

Ales Prochaska