OT: Elektrická přípojka - povoleni a realizace

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Duben 25 15:32:46 CEST 2005

Asi jsem za tim videl moc velkou vedu, to vypada, ze zatim bude stacit
poslat zadost o zrizeni noveho odberneho mista na STE. Absolvoval jsem ted
totiz neco podobneho s vodovodem a kanalizaci a vodohospodari na to pozaduji
specialni projektovou dokumentaci od projektanta s certifikatem na vodni
stavby, tak jsem myslel, ze s elektrikou to bude podobne. No nic, omlouvam
se za zbytecne OT.

Dekuji
Vitezslav Gazda