OT: Elektrická přípojka - povoleni a realizace

Petr Lupinek plupinek@synthesia.cz
Pondělí Duben 25 14:43:17 CEST 2005

Tak ja jeste pridam perlu od VCE.... Na zadost o pripojku 3x16 (mensi
nedelaji...) na chaticku ze sloupu cca 80 metru mi bylo sdeleno, ze neni
nejmensi problem to provest, dali mi formular k vyplneni a ze mam zaplatit
1.000 Kc za ukony okolo mereni (hodiny) a v textu nenapadne uvedeno jeste
1.500.000 Kc (slovy jeden milion petset tisic) za uhradu upravy distribucni
soustavy ... a taky jeste papir s poucenim, co vsechno mam donest za
potvrzeni, od stavebniho povoleni, souhlasu majitelu dotcenych parcel, pres
rozbor pudy, stanoviska spravcu inzenyrskych siti, projekt, dolozeni
financovani projektu a .....

Ja to manzelce tvrdim porad, ze nejlepsi romantika je pri svickach, ale
tepla voda z bojleru taky neni k zahozeni ....

S pozdravem

Ing. Petr Lupínek
datové komunikacní systémy
odbor Informatika