Eagle a obrazek

Petop petop@stonline.sk
Pondělí Duben 25 12:03:01 CEST 2005

Zdravim.
Je to jednoduche....obrazok ktory chcete mat na DPS, si date do
bmp..najlepsie ak je ciernobiely....
Spustite import bmp.ulp...zadate ktory to ma byt obrazok, jeho velkost
na dps..v mm,bodoch alebo mil...do akej vrstvy to ma
importovat, a spustite....pozor moze to dlho trvat pri velkych
obrazkoch....taktiez zadate ktora farba sa ma importovat pri CB obrazku
je to
lahsie...Vytvori sa script.subor...ktory musite ulozit....
Takze potom spustite tento script a ten Vam vkresli tento obrazok do
listu dps....je to vlastne spustu ciar

Tot vsetko...
Petop