Colna deklaracia z usa + reexport mimo EU

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Duben 25 10:17:32 CEST 2005

Dne neděle, 24. dubna 2005 22:10 Daniel Valuch <daniel.valuch@wanadoo.fr>
napsal(a):
> chcel by som sa spytat... Co obnasa colna deklaracia (pripadne ake je
> clo) na elektronicke moduly (konkretne toto, dalo by sa to nasit na
> pocitacove prislusenstvo, tyo bolo pred vstupom do EU tusim bez cla;
> http://www.rabbitsemiconductor.com/products/CoreModules/index.shtml) s
> tym ze tovar bude objednany do EU a hned vyexportovany do Svajciarska
> (nie je clenom EU). Myslim, ze pritomni podnikatelia tento problem uz

Sice neni clenem EU, ale ma nejake celni a obchodni smlouvy s EU, takze je to
skoro jako by bylo v EU (temer se vsemi vyhodami, ale bez povinnosti
implementace bruselskych narizeni).

--

                        Jaroslav Lukesh