Colna deklaracia z usa + reexport mimo EU

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Duben 24 22:42:41 CEST 2005

je to zlozite, musi sa to kupit cez europsku firmu, ktora dava na
fakturu s mesacnou dobou splatnosti. Od Amikov mozeme kupovat len v
odovodnenych pripadoch a vzdy vyzaduju platbu vopred. Preto je
jednoduchsie u jednorazovych nakupov nizkej hodnoty (stovky $) pouzit
europskeho distributora, ktory to vsetko vybavi, aj ked si na to nahodi
nejake percenta.
Velke mnozstva sa samozrejme kupuju priamo za velkoobchodne ceny.
Zaujima ma kolko roboty s tym ma ta europska medzi-firma, aby som si
vedel urobit predstavu o odovodnenych nakladoch a rozumnom zisku :-)
b.