WinAVR

Michal Vanka vanka@quick.cz
Neděle Duben 24 13:48:58 CEST 2005

> Linking: main.elf
> main.o(.text+0x30):F:\a\aa/main.c:81: undefined reference to
`TWI_statusReg'
> main.o(.text+0x40):F:\a\aa/main.c:86: undefined reference to
> `TWI_Get_Data_From_Transceiver'
> main.o(.text+0x44):F:\a\aa/main.c:88: undefined reference to
`TWI_statusReg'
> main.o(.text+0x68):F:\a\aa/main.c:104: undefined reference to

> vypada to, jako kdyby nevidel *.h soubor, ale ja ho v main.c uvedeny mam.
> Neresil nekdo neco podobneho?

To jsou chyby linkeru a ten Vam v podstate rika, ze nikde v prelozenych
modulech (preklada kompilator - zde bez chyby) nemuze najit uvedene funkce.
Chyba je s nejvetsi pravdepodobnosti v makefile - do projektu jste zapomnel
vlozit soubor s uvedenymi funkcemi.
V jistych specialnich pripadech by to mohly byt samozrejme i chyby zpusobene
tim, ze jste zapomnel do nejakeho fajlu vlozit nejaky *.h soubor ve kterem
mate definovane makra, ktere se tvari jako funkce, ktere Vam tam chybi...

Michal Vanka

http://www.vanka.net, an Embedded Ethernet site