C51 fprint

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Duben 23 22:17:40 CEST 2005

:-), jo to je presny, vlastne uz je to hotovy a f-cni, jen me
stve, ze se v tom mym programku obcas skrabu levou rukou
na pravym uchu.....
chtel bych to alespon z 90%, tak jak to ma byt, protoze
tak je to spravne :-))),  neznamena, ze to chodi, ze je vse
OK

Prichy

PS: vlastne je to moje  prvni vetsi vec v C, cas tak
2hod za 14 dni a dost se v tom koupu, ale to je boj :-))))