C51 fprint

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Sobota Duben 23 18:50:30 CEST 2005

  Nejak mi unika smysl nahazovani a shazovani TI. TI slouzi k
rozhodnuti, jestli doslo k preruseni od prijmu nebo od vysilani.
Nahazuje ho hardware, shazujete ho vy v obsluze preruseni.
Jinak k nahozeni TI dojde po odvysilani kazdeho bajtu.
  Ja osobne prikaz fprint nepouzivam, zabere si procesor jenom pro
sebe na celou dobu vysilani, coz je nepripustne. Prikazem sprintf si
pripravim zpravu do bufferu (char pole) a poslu na SBUF prvni bajt.
O zbytek se postara preruseni a procesor muze delat uzitecnejsi veci.

S pozdravem,
  Novalex