PMR pasmo - google, hledani

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Sobota Duben 23 12:25:34 CEST 2005

Ono kus pravdy na tom, je ale staci alespon trosku
vyuzivat moznosti treba kdyz hledam pdf tak zadat
nazev toho svabu a i pdf a tak
"74hc00 pdf" " atd atd.
dale protoze obecny dotaz dava obecne odpovedi
proto kdyz hledam neco tak musim rozumne formulovat.
Ale nektery dotazy jsou fakt husty.
Me spis nastvalo, ze se zacalo navazet do p. Jiri, protoze
tentokrat byl naprosto v pravu protoze stacilo na www.ctu.cz
strankach do hledat zadat pmr. A nebyl nijak arogantni,
jak tu nekdo psal jen proste pripsal ze to je husty, a
navic pomohl, vzdyt by mohl napsat ze je to husty a
nepomoct a to nikdy neudelal !!!!.
A ta jeho vetsi uspesnost v googlu je podminena tim, ze
neni liny zkusit vyspecifikovat dotaz na vicekrat az z toho
vypadnou rozumne odkazy zabere to jen o 15 vterin dele.
Aby nevypadalo, ze jsem zastance pana Jiriho, tak musim
rict, ze uz me taky jednou "setrel" mysleno v dobrem kdyz
jsem nemohl neco najit a on poslalal odpoved s google 5sec.
Budme radi, ze je ochoten delat "human interfece for google",
ja na jeho miste bych se na to vykaslal, ale on nas ho chce naucit
pouzivat coz se mu u mne povedlo, takze ty jeho poznamky
jsou takovy spis podnet k zamysleni sam nad sebou a myslim
ze jsou vetsinou i na miste.

Omlouvam se za roman
Zdenek Aster