Dynamo

Ivan SMREKOVSKÝ rozne.forum@zoznam.sk
Pátek Duben 22 22:55:24 CEST 2005

To z namena, ze ked ked bude na regulovanom budiacom vynuti plne napatie
bude sa dynamo tocit pomaly ? /lebo proti prirodzenemu toceniu mu bude
branit prepolovane budiace vinutie - teda opacny magnetizmus?/  Alebo ako to
bude vlastne pracovat, ake otacky to bude dosahovat pri takto zapojeny
bud.cievkach /take ako su ot.na stitku dynama 1500 ot./ ?
----- Original Message -----
From: "Vladimir Vanek" <vladimirvanek01@seznam.cz>
To: "Ivan SMREKOVSKÝ" <0907808659@orangemail.sk>
Sent: Friday, April 22, 2005 10:30 PM
Subject: Re: Dynamo

================= Původní zpráva =================
Od (From): "Ivan SMREKOVSKÝ" <0907808659@orangemail.sk>
Komu (To): "vladimir vanek" <vladimirvanek01@seznam.cz>
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: Dynamo
Datum (Date): 22. 4. 2005 21:22

> Dakujem za radu, no nie som az taky odbornik, teda nie je mi jasne, ako ta
> myslite. Znamena to, ze mam do kotvy /na kefky/ privadzat stale rovnake
> napatie a otacky riadit len zmenou magnetickeho pola v statore?

drátem) a připojíte na napájecí napětí +,-, druhé budící vinutí zapojíte na
napájecí napětí přes regulaci s póly -,+ tak aby magnetické pole pusobilo
proti seriovému budícímu vinutí.

http://www.elektrika.cz/diskuse/elektrotechnici/realizace/348810822548/51820

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB