Prudic aktivni bylo: PMR pasmo

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Pátek Duben 22 13:49:51 CEST 2005

Dobrý den,

chtějte od nich ať se Vám prokáží (je jedno, že si o Vás budou myslet, že
jste policajt) a většinou se stáhnou. Pokud se Vám sktečně prokáží, napiště
si na oko jejich jméno a řekněte jim, že pokud Vám nedají pokoj tak je
obvinite z obtěžování!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of MK
Sent: Friday, April 22, 2005 1:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prudic aktivni bylo: PMR pasmo

> Kdyz jsem se s nimi setkaval, tak jsem s mini vlidne rozmlouval,
> poslouchal jejich argumenty a diskutoval s nimi. Pak se mi ten
> trening hodil, kdyz jsem diskutoval se zakazniky, kteri take
> casto meli svou jedinou pravdu a na mne bylo, abych je
> diplomaticky presvedcil, ze je to konina.

Jsem asi malo asertivni, holt me ta sama dvojice po treti zvonici
behem jedineho tydne jiz ale opravdu sr..a.

To se tak vratite ze spitalu, sotva se plazite a ti poslove jehovovi
neleni a pres vlidne upozorneni, ze se to ale opravdu nehodi
se vraceji a vraceji a vraceji......
Oni vedi, ze za tema dverma jste a tak zvoni a zvoni a zvoni.....
Fakt roztomile, ale tohle by otravilo i dusi vstricnejsi, nez je ta ma :-(

S pozdravem
MK