Rizeni triaku

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pátek Duben 22 11:40:12 CEST 2005

Zdravim,

Mam takovy neutuchajici pocit, ze triak se musi ridit stridavym signalem,
jinak tim ridim jen jednu pulvlnu.Nebo se pletu???

A mimochodem, to Vam urcite ten triak sepne, kdyz mate vuci jakesi virtualni
zemi, kterou nikde nevidim, vyvedeno rizeni mrizky primo do vystupu
procesoru a to pres odpor 270R a jeste navic LEDku?

Ja byt Vami, tak tam dan na kazdy triak jeden optotriak, ktery uz bude ridit
vykonovy triak stridavou slozkou a navic Vam oddeli galvanicky i rizeni od
procesoru. Trebas MOC3040 nebo jak se ten bazmek za par kacek jmenuje a
jeden typ je i se spinanim v nule.

Jen jedna poznamka k nakousnuti MCU FlameWar-u:)))
-ten externi oscilator pro MCU je dnes docela anachronismus :(((
-stejne jako ten RC clanek na Reset, to ma slusny MCU umet sam o sobe!

S pozdravem,
		Marek Pavlu