Koncovy stupen pro zapalovaci civku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Duben 22 10:14:01 CEST 2005

> Je to přesně tak jak jsem psal, mám tady zadání pro měřicí zařízení. Ale s

Ale vzdyt ja Vam neodporoval, jen potvrdil ze mate pravdu. Jen upresnim,
ze nemam 2jiskrovou civku z Feldy (mam ale tu nemohu pouzit a krome toho
mi nerika pane) ale z nejakeho BMW a pak jeste Motorcraft pro Fordy a tu
nesjpise pouziji protoze i nova je rozumne dostupna.

> tou cívkou pro každý válec zvlášť je to jinak, tam dosahuje proud 15A při
> 14V a budicím pulzu 2,4ms.

Nojo na tom neco bude to zni logicky, budu si toto muset jeste
nastudovat, moc informaci o tomto zatim nemam.

Pavel