OT: Re: Koncovy stupen pro zapalovaci civku
Jaroslav Buchta
buchta@compelson.cz
Pátek Duben 22 08:04:07 CEST 2005
Je taky zajimavy fakt, ze vetsina aut ma v manualu pripustnou spotrebu oleje
az 1l/1000km !!!
Takze pri spotrebe treba 60l/1000 km + 1l oleje je z toho smes 1:60 - to je
srovnatelne s mazanim kvalitniho dvoutaktu...
Spis me vytoci, co do toho lidi lejou, pokud se do motorky/trabose naleje
olej urceny pro dvoutakty (M2T nebo lepsi) ve spravnem pomeru, tak to
nekouri ani zvlast nesmrdi. A vybec ekologicke oleje pro pily, sekacky ...,
to neni citit vubec.
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of mjfox@centrum.cz
Sent: Friday, April 22, 2005 7:55 AM
To: hw-list
Subject: Re: OT: Re: Koncovy stupen pro zapalovaci civku
> Ovsem dnes v klasickem provedni nema na silinici co
> delat a pokusy udelat jej ekologictejsi konci pouze tim, ze uz se vysledky
> vice podobaji 4T.
Dneska se dvoutaktni motor vyskytuje praktizky uz jen ve veteranech jako
jsou velorexy, motorky a trabanty ;)
Slysel jsem od jednoho majitele velorexu, ze dvoutaktni motor se da udelat i
s primym vstrikovanim (tak nejak to rikal) a ze to pak lita! ;-)
P.K.
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list