Sharp distance sensor GP2D12

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Čtvrtek Duben 21 23:00:48 CEST 2005

 Bylo to pro firmu a už je to asi půl roku, takže poštovné přesně
nevím.  Někde se tam u něj na webu píše
něco o 6 Eurech.  Firma sídlí v Drážďanech, takže pro někoho to nemusí
být třeba ani tak daleko.

 Jinak lze taky zkusit  http://www.micromaus.de/ , ten to má  na
stránkách  za 12.5 Euro včetně
DPH a má tam i volbu pro poslání do ciziny.   Zaplatit se dá  kartou  a
nebo z každé pošty.  Řeknete jim,
kolik mají komu poslat na konto v Euro a zaplatíte to v korunách.
Platil jsem takhle např. zálohu za
lyžování v Alpách.  Už nevím, kolik chtěli navíc, ale žádná hrůza to nebyla.
Asi je potřeba se jen nebát. Na co by nám pak tak unie byla ?

J. Sloupenský