Koncovy stupen pro zapalovaci civku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 21 21:22:37 CEST 2005

> A jake vyhody se tim vlastne dosahne? :-)

No moc jich nebude a nebudou velke :-)

Ja si s tim hlavne chci pohrat a ziskat nove zkusenosti. Jinak lze
dosahnout lepsiho spalovani protoze odpada mechanicka regulace a
zjednodusuje se VN obvod (odpadne mechanicky kontakt na VN). Zisk je
ovsem minimalni, pokud bych tomu venoval hodne casu a penez (zejmena na
pokusy na brzde) tak by zisk byl vetsi. Prinos to urcite ma pro ty co
ladi motor (opravdu ladi nejen lepi spojlery apod.) takovy motor ma pak
upraven spalovaci prostor, saci trakt i casovani ventilu, prubeh
regulace je dosti odlisny od tovarniho a elektrnonika kde si mohou dat
tabulku na vlastni prubeh je idealni.

 > Ja bych radsi fakt koupil nove
> auto (urcite ale ne felicii, tu ted budu prodavat)

No v novem aute budete mit nejspise bud 2jiskrove civky nebo co valec to
vlastni civka namontovana primo na svicce podobne jako je ta lista ve Felde.

Pavel