Koncovy stupen pro zapalovaci civku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 21 13:20:00 CEST 2005

> Neco malinko o tom vim, delal jsem na tu listu zkusebni pripravky (do vyroby
> :-)).

No ja videl jen fotku, listu co mam doma nehodlam kuchat - funguje,
takze Vam davam za pravdu nebot informace z prvni ruky :-) Muj znamy
skoncil v PALu Kromeriz nekdy kolem roku 1990 a odesel do Prahy, takze
listy uz nezazil. Krome toho mam dojem, ze se nevyrabi primo v Kromerizi
ale nekde pobliz (Morkovice ?) v byvale soucasti PALu.

> Je tam 2xVB297, u kazde civky jeden, nic vic. Jeste by se tu nejake lišty
> nasly, jeden VB297 na mne juka ze supliku.

Fajn, jeden mame tak uz zbyva jen jeden :-) No mozna by se hodil, mam
dojem, ze znamemu odesla pulka listy a ta mu ted lezi ve sklepe, jen
nevim jestli je realne obvod vykuchat a znovu zalit a taky jestli neni
poskozene i vinuti (kontakty pod zaslepkou uz jsou opet spojene).

Pavel