Koncovy stupen pro zapalovaci civku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 21 11:32:33 CEST 2005

> Co s tim chcete delat? Davat to do S105?  :-)

Zapalovat smes paliva ve valcich motoru o objemu 1780ccm se vstrikovanim
KE-Jetronic a zapalovanim sice bezkontaktnim ale jinak klasickym. Do
S105 bych si dal listu z Felicie ale sem nepasuje (ani z 1.4 Fabie),
neni ale problem sehnat 2jiskrovou civku s pripojenim pomoci kabelu, jen
jsem rozumne nesehnal civku i s koncakem. Co valec to civka je sice
reseni ale musel bych predelat snimac polohy a hlavne ho naockovat na
vacku coz je v tomto pripade problem a komplikace kterou nechci riskovat.

> Se dvema dvojcivkama vcelku v bloku a se 2 budici VB927 jezdi mnohe
> Felicie.

No pokud vim tak je tam jeden hybridni obvod, vice jsem ho ale nevidel
takze mozna jsou uvnitr 2 VB927.

> Uz jsem odpovidal, ze datasheet a asi i ty IC maji v GESu,
> wwww.ges.cz/sheet/v/vb927.pdf

DS ano ale jako zbozi jsem ho tam nenasel.

Pavel

P.S. nez prakticky ucel cele konstrukce (ted jsem stejne musel
investovat do novych kabelu) jde o to si s tim pohrat, dokazat si ze to
zvladnu apod. O moc lepsich parametru nez vyrobce stejne nedosahnu.
Takze je vubec otazka jestli to ujede jen par km nebo par desitek tisic
v provozu. A kolega mel na to poznamku "Ty chces jednou nenastartovat,
co? :-)"