barevny display z nokie

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Duben 20 17:40:36 CEST 2005

> Pred casem tu nekdo psal, ze se daji displaye z nokii nejak nakrmit jedocipem.

Daji, ja osobne mam ale zkusenost pouze s "BW" displayem z N5110. Ma
radic i s pameti a krmi se po SPI. Na webu najdes dost informaci (na
mcu.cz byl o tom asi 7mi dilny serial). Dost konstrukci a prikladu je s
AVR, coz Ti myslim bude vyhovovat.

> Kde k tomu najdu nejake info? Jak display identifikuju? Mam to z vraku, ze
> ktereho nejsem schopen zjistit model telefonu.

Na nekterych je natisteno oznaceni displaje, nebo zkusit hledat podle
toho jak vypada (velikost, umisteni konektoru apod.), prave v zminenem
serialu na mcu.cz jsou nektere displaye vyobrazeny.

> Diky

Neni zac.

> Jakub

Pavel