OT: DVD vypalovačka

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Duben 20 10:50:15 CEST 2005

1) Jak uz tady padlo, neni Nero jako Nero. Ja osobne mam taky asi blbou verzi, pac nedavno jsem chtel napalit CD s image a nemel jsem uspech. Musel jsem tu image pripojit pres ISO daemon tools (vytvori virtualni CD mechaniku) a pak to napalit jako kopii CD. Jinak mam s Nerem vcelku dobry zkusenosti.

2) Jak se jmenuje ten originalni program? Je to ten B.H.A.?

P.K.