PIR senzor: Co je to imunita na bílé světlo a VF imunita?

Petop petop@stonline.sk
Středa Duben 20 10:11:37 CEST 2005

Zdravim....
Je to imunita voci silnemu ziarenia priamemu.....Moze zahltit cidlo a to
to potom vyhodnoti ako poplach...
Voci VF , je to obdobne , vyhodnoti silne vf pole ako poplach.(skor
zarusi elektroniku v cidle)..vyskytuje sa to len vynimocne...
robil som raz blizko letiska zabezpecovacku, a cidlo vyhodnotilo
radarovy luc ako poplach, zapinali ho len raz za cas
tak to bolo s identifikaciou vesele....pomohol alobal tienaci elektroniku...
Treba si davat pozor aj na vychladene priestory a do toho  zapnute
radiatory...v prazdnom dome potom strasia duchovia :-))
Petop