RE: DVD vypalovačka

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Duben 19 16:41:20 CEST 2005

Bacha, není Nero jako Nero. Nero dodávané s vypalovačkou je ořezaná verze,
která patrně Multisesion neumí. Plná verze ji samozřejmě umí. A samozřejmě
už je za korunky. Já jsem si v práci nainstaloval Free program Burn4Free a
mile mě překvapil dobrou funkčností. Tedy potom co jsem si zvyknul na
"alternativní" ikony a ovládání :-)). Nenechte se v tomto případě odradit
prvním dojmem.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hrochmusic@centrum.cz [mailto:hrochmusic@centrum.cz]
Subject: Re: DVD vypalovačka

Me by to taky zajimalo jak to je, protoze zrovna vcera sem si hral s nejakym
free programkem DeepBurner (ktery se mi jakozto program na jednoduchy
vypaleni kdyz nepotrebuju specialitky velice zamlouva) a tam narozdil od
Nera tu multisesion udelat muzu a kdyz dam pripalit dalsi sesion tak vidim a
ctu vse...

T.O.