Central u auta

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Úterý Duben 19 16:21:06 CEST 2005

Odpovim si sam
Ovlada se to zmenou polarity na dvou dratech.
Treti signalizuje "zamknuto"

-----Original Message-----
From: Horký Aleš
Sent: Tuesday, April 19, 2005 2:37 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Central u auta

Kolegove,

Koupil jsem starsi auto (Cordoba) a co mi dost vadi, ze odemceni ani
zamceni centralem neni nijak signalizovano. Jedna se o pneumaticke
zavirani, Kompresorek je pripojen tremi vodici a jaksi jsem
nenasel způsob jak je ovladanej. Pokud jej nemam pripojenej, jsou
na jednom z vodicu po stisknuti vysilace dva pulsy nebo jeden puls.
Když Motorek pripojim, je na tomto ovládacím vodici napeti pokud jsou
dvere uzamceny. (Meril jsem to pouze ledkou) Chtel bych si pripojit externi
signalizaci.

Nevite někdo jak je to ovladany?

Ales