RE: DVD vypalovačka

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Duben 19 09:58:38 CEST 2005

> Dobre rano pratele
>
> Malinko odbocim, zaslechl jsem ze DVD RW medium lze nejak (nevim jak)
> naformatovat pro sekvencni zapis na toto medium. Potom se k nemu
> pristupuje jako k HDD nebo k DVD RAM, tzn. ze muzete zapisovat a
> umazavat.
> Mate nejake zkusenost ? Jak provedu to naformatovani ?

	To umi napr. Nero, je k tomu program InCD, rikaji tomu PacketWriting
a skutecne se da CD/DVD pouzivat jako disketa. Krome ruznych proprietalnich
formatu exituje i nejaky standard MtRainier, takze to ma myslim i podporu v
Linuxu. InCD po instalaci prida do konext menu CD polozky pro naformatovani
a vymazani.

	Nejaky cas jsem to docela pouzival, hlavne s CD, ale pak jsme od
toho utek, protoze se mi ten soft (myslim Nero InCD) zdal dost nespolehlivy.
Jednou jsem nemoh z takoveho CD precist asi dva soubory, tak jsem ho zkusil
strcit do druhe mechaniky - vyplovacky, jestli nebudu uspesnejsi, InCD
ohlasil, ze CD je poskozeno a ze se ho pokusi opravit, asi 20 minut vrtel s
mechanikou, pak oznamil, ze se to nepovedlo, a vysledkem bylo absolutne
prazdne CD (nastesti jsem mel vetsinu uz zkopirovanou na HD).

	Naprostou katastrofou je program EasyWriteReader, ten je nutny,
abyste takovehle CDP/DVD precetl i na PC bez InCD. Ten dokaze W2k i WXP
spolehlive poslat do BSOD, pokud je na CD sebemensi probelm se ctenim, tak
je to temer 100% jistota.

	Takze PacketWriting je fajn, ale Neru bych se pro tyto ucely
obloukem vyhnul!

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz