RE: Re[4]: DVD vypalovačka

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Duben 19 09:55:54 CEST 2005

Hmm, to mi skoro pripomina heslo "nova a lepsi receptura" na oplatkach
apod., ktere se objevuje pravidelne kazdeho pul roku... :-))

Podivejte se na testy DVD vypalovacek, zrovna ted LG casto testy vyhravaji a
to mj. kvuli perfektni kvalite zapisu. Kdyz si ty testy prectete, tak jiste
problemy nastavaji u nejvyssi rychlosti zapisu, na ktere jeste nejsou media,
resp. jsou to nejake prvni vlastovky a muze byt klidne problem v nich (8x
DVD+RW, 6x DVD-RW, 4x DVD-R DL). Takze si myslim, ze je blbost nejak zbesile
upgradovat FW, tipnul bych si, ze ono proklamovane zlepseni zapisu se stejne
tyka prave techto novych medii a bude se vse jeste doladovat. A klidne se
vam muze stat, ze diky zmene nejakych algoritmu budou tato nova media (ktera
stejne zatim nekoupite) zapsana lepe, a naopak ta soucasna (ktere ted
kupujete) stejne nebo i hur. Takze az treba za rok zacnou byt tato media
opravdu bezne dostupna a pouzivana, nahral bych si potom nejaky rozumne
doladeny FW.

Jo, kdyby ten FW umel treba LightScribe, tak bych si ho taky nahral, ale
nevim, jesti tohle pujde resit upravou FW a taky jestli by to vyrobce vubec
do FW dal (marketing).

Dusan Dolezal