DVD vypalovačka

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Duben 19 09:48:50 CEST 2005

Ke zmene firmware - zrovna tenhle vikend jsem na stary sunce (pentium 166) zkousel nahrat novy BIOS, doufal jsem, ze mainboard treba prestane odmitat nacist z 32MB DIMMu jen 8MB. Neprestal, navic prestaly startovat Wokna - himem.sys napsal cosi o A20, odmitl se nacist a nasledne Widle odmitly startovat, ze neni nacteny himem.sys... DOS behal a zrejme by i slo z DOSu preflashovat zpatky stary BIOS, akoratze ja praktikuju spolehlivejsi (i kdyz na druhou stranu trosku nebezpecnou) metodu, kdy po startu DOSu vytahnu Flash epromku, dam tam jinou, tu nahraju novym BIOSem a kdyz se neco nepovede, tak tam vratim starou.

Vyse uvedene v pripade DVD mechaniky neni tak jednoduche.

P.K.