Problem s USB driveem od Microchipur

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Pondělí Duben 18 21:37:14 CEST 2005

Na druhou stranu, pokud bys to opravdu (alternativne ?) postavil na HID
class firmware, byl by to tak zasadni zasah do zdrojaku a ridici aplikace??
Koneckoncu onen (pekny) paraleni (+ ISP) USB programator na TUSB3210, co
vysel loni v Elektoru, je tez na HID.
Nechapu, proc se vyrobci programatoru perou o sekundy, kdyz uzivatel z
cilove skupiny, ktery by si Tvuj programmer koupil, naprogramuje pet obvodu
za mesic a nebo za tyden. A i kdyby denne, bude v tech par desitkach sekund
(paralelni programovani starych FPGA typu MAX7256 nepredpokladam :) ) navic
problem? Za onu jistotu, tedy konkretne Tvoji jistotu ...?? Mne nez
programovaci rychlost vice zajima dosah - napr. mi chybeji levna JTAG
programovadla na USB.

Hezky den, Simon

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=2124&param=en022613&Pagetitle=Full%20Speed%20USB%20Solutions

Mhh, fakt jsi nepotesil, ale to jsem ani necekal.
S pozdravem
MK
PS: ISPLever bohuzel nemam