Jiny pristup k adresovani u MCU/CPU

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Duben 18 21:27:15 CEST 2005

Dne pondělí, 18. dubna 2005 15:11 <jiri@bezstarosti.cz> napsal(a):
> Ano, ma to nevyhody a chce to poradne promyslet, zda je to vubec realne
> pouzitelne. Ale kdyz to sem placnu, uz si to tezko nekdo zapatentuje, kdyby
> to nedej buh k necemu bylo a pokud je to vubec nove, coz nebyva ve dnesnim
> svete plnem lidi taky zrovna casto :).

Kdyz uz to chces nekam placnout, tak to placni prosimte anglicky, velmi se to
osvedcilo.

A jen tak mimochodem, kdybyste nekdo si chtel vyhrat se zvukem a rozsireni
slysitelneho spektra za vzorkovaci kmitocet i LP filtru bez naroku na upravu
reprodukcniho HW, ozvete se (uz to nejak nemuzu googlem najit). Dalo by se to
taky udelat do retezce SOXu.

--

                        Jaroslav Lukesh