Jiny pristup k adresovani u MCU/CPU

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pondělí Duben 18 21:14:00 CEST 2005

Myslite, ze by se vhodnou "nasadou" dal vygenerovat treba MS Word? :)

Kazdopadne - proc se drzet u zdi? Udelejte program, ktery vygeneruje
vsechny mozne kombinace 4096 bajtu a voila - ziskate tak vsechny mozne
"ctyrkilove" programy pro vsechny existujici i neexistujici procesory,
vsechny aforismy sveta ve vsech jazycich, vetsinu basnicek,  nekolik
obrazku ve formatu GIF, libovolny kus libovolneho telefonniho seznamu,

Kdyz k tomu vyuzijete poradne mnozstvi pocitacu, tak to nebude trvat
ani tak dlouho a za par tisic let to bude... :)

(Milovnici malych jednocipu mohou udelat generator vsech kombinaci pro
1024 bajtu a krome skvadrilionu nesmyslu dostanou take nekolik milionu
smysluplnych programu...)

M.M.