Jiny pristup k adresovani u MCU/CPU

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Duben 18 18:09:49 CEST 2005

Kosto, ale vis jak by byli v pr.... vsichni zpetni inzenyri :o)) Enigma hadr
:)))

Danhard
----------------
Mhh, tak to uz neni vtip, ale totalni kravovina. Ted to stoji
za to se trikrat zamyslet, dojit se podivat z wokna, dat si panaka
a kajicne sem napsat omluvu :-))))

Nebot:

Predstavme si inteligentni kompilator, ktery ma udelat nasledujici
1) prelozit kod toho blazniveho programatora
2) rozhazet prelozeny kod v rozsahu adres ciloveho procesoru s ohledem na
   a) posloupnost pseudonahodne generovanych adres PC - vlastne on uz to
neni Programm Counter  :-))
   b) ruznorodou delku generovanych instrukci

No mezi nami devcaty, ja byt ten kompilator, tak autora teto MYSLENKY
zenu svinskym krokem s bejkovcem v ruce na kraj sveta :-))))

S pozdravem MK