Jiny pristup k adresovani u MCU/CPU

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Duben 18 16:26:50 CEST 2005

> Mhh, tak to uz neni vtip, ale totalni kravovina.

Ne, to neni kravovina, to je jen konstatovani.

> Ted to stoji za to se trikrat zamyslet, dojit se podivat z wokna,
> dat si panaka a kajicne sem napsat omluvu :-))))
>
> Nebot:
>
> Predstavme si inteligentni kompilator, ktery ma udelat nasledujici
> 1) prelozit kod toho blazniveho programatora
> 2) rozhazet prelozeny kod v rozsahu adres ciloveho procesoru s ohledem na
>    a) posloupnost pseudonahodne generovanych adres PC - vlastne on uz to
> neni Programm Counter  :-))

Ano.
Je fakt, ze pokud nemam moznost rozumne vypocitat inverzni fci k te
pseudonahodne sekvenci, musim si ji bud vypocitat hodne policek
dopredu, nebo mit nekde tabulku (pokud by slo o malinke jednochcipy,
pak to neni problem).

>    b) ruznorodou delku generovanych instrukci

Ale to je prece jedno. Kompilator to zkompiluje zcela bez ohledu na
BezstarostnyRadic(R) a pak se "pouze" v tabulce vyhledaji ekvivalenty
adres.

Co uz jedno neni, je prace s poli a ukazateli. Na to by holt musela
byt vedlejsi sada instrukci pro pointerovou aritmetiku :-).

Zdar,
Marek Bezomluvy.