Re: DVD vypalovačka

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Duben 18 15:18:37 CEST 2005

AF> Hello konference,

AF>   Okolnosti mne donutily koupit DVD vypalovačku. Bohužel se v tom
AF>   vůbec nevyznám, v okolí byla nejlevnější a podle recenzí docela
AF>   dobrá vypalovačka LG GSA-4163B, tak jsem ji koupil. Na internetu
AF>   jsem našel do ní nový firmware A104 a zároveň tu samou verzi která
AF>   je "Region free". Chci se zeptat, na co je to Region free dobré?

Svět je rozdělen na DVD regiony a nelze si jen tak přehrávat DVD z
jiného regionu. Standardní DVD dovolí 4x změnit region (po vložení
media se SW otáže zda má region změnit), pak se posdlední region
zablokuje. Existují ovšem i verze s nastaveným regionem 0 (=všechny)
nebo prográmky které výše zmíněnou kontrolu počtu změn resetují...

Tomáš