Re: OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Duben 18 13:12:38 CEST 2005

Na těch 50 let digitálního záznamu na magnetických páskách by moc nesázel. Asi před rokem jsme řešili zálohování a Unixaci tvrdily, že na pásce je garantován záznam po dobu 3 let. Berte to jako nepodložené tvrzení, neb již nevím značku datových pásek, ale to nejlevnější to jistě nebude, spíše naopak.

O kvalitě výrobku mi vždy nejvíce vypovídá to, co udělá výrobce když nastane problém. Z 99% bez ohledu na to co píše na DVD či CD vám jen vymění vadný kus za nový. Viz vámi uváděná ostuda MULTIDISKU. Přinesl jste vadný, dostal nový, data v háji. Ani nechtěli vracet peníze, jen kus za kus.
Abych nebyl nespravedlivý, tak KODAK u svých zlatých CD tvrdil, že pokud mu CD zašlete do laboratoří v USA, tak vám z něj zdarma data dostanou. Nikdy jsem to nepoužil a tak nevim nakolik to je pravda.

Radek