OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Duben 18 12:05:45 CEST 2005

Firma AKAI prostě jen sledovala potřeby zákazníka - zákazník nechce v první řadě kvalitu, ale nižší cenu ;)

Dneska najít spolehlivý CD/DVD médium neni asi nic jednoduchýho. Trošku se dá orientovat podle ceny. Salám 100ks CDček, kdy jedno vyjde na 4 koruny, to je typický spotřební zboží. Někdy je na něm i napsaný "no protective layer", někdy vůbec nic. Na druhou stranu médium v krabičce už je jen tou krabičkou předurčený k archivaci dat. Samotná

Mě třeba zklamala značka Verbatim - mám doma jedno Datalife, je na něm film v AVI (Cimrmani) a v jednom místě je chyba, kterou musim ručně přeskočit. Někde jsem čet, že jedině Verbatim Datalife _Plus_ je určený pro trvanlivější záznam. Mám na jednom takovym vypálený audio a v přenosnym radio-kazeto-CD přehrávači jde načíst až na několikátej pokus. Takže když kupuju média, tak Verbatim už ne.

Na cdr.cz je nějakej přehled CD a DVD médií, je tam i nějaká kolonka na chybovost nebo čitelnost, podle toho se dá snad vybrat spolehlivější značka nebo přímo typ média.

P.K.